South beach diéta


south beach diéta

Sztárok és hétköznapi emberek millió fogytak már le világszerte az egyre népszerűbb South Beach-diétával, melynek titka a szétválasztásban rejlik. Arthur Agatston által kifejlesztett étrend lényege, hogy semmilyen ételcsoport fogyasztását nem zárja ki, helyette inkább megfelelően csoportosítja, és eszerint bizonyos időszakokhoz köti azok bevitelét.

Ismerd meg te is a különleges SDB- diétát! Mindenből a legjobbat A South Beach-diéta lényege, hogy semmilyen fontos élelmiszercsoport fogyasztását nem zárja ki, csupán azt szabályozza, hogy bizonyos típusú táplálékok közül mikor melyiket fogyaszthatod.

  1. A South Beach diéta — mi ez valójában és hogyan működik?
  2. Adj le 20 kilót az SBD-diétával! - Fogyókúra | Femina

Ennek megfelelően a fogyókúra ideje alatt a létfontosságú fehérjék mellett megengedett a gyümölcsök, zöldségek, teljes kiőrlésű pékáruk bevitele is, persze megfelelő időpontban. A diéta második fontos alappillére a fehérjealapú étkezés mellett a napi ötszöri táplálékbevitel, ami három főétkezést és két kisebb étkezést jelent.

Keress receptre vagy hozzávalóra South Beach-diéta A népszerű amerikai diéta kiagyalója Arthur Agatston szívgyógyász. A doktor régóta gondban volt, mivel betegei gyakran a nem megfelelő étkezés miatt váltak elhízottakká, fogékonyabbá a cukorbetegségre, szívinfarktusra. Komplex és egyszerű szénhidrátok Dr.

Agastson három fő szakaszra osztotta a diétát, melynek első szakasza két hétig tart, a második mindaddig, amíg el nem éred a kívánt testsúlyt, az utolsó pedig szerencsésebb esetben egész további életedben meghatározza majd étkezési szokásaidat.

Gyors és biztos súlyvesztés South beach diéta SBD-diéta bevezető szakasza két hogyan lehet lefogyni fiziológia foglal magában, mely időszak alatt teljesen ki kell zárnod étrendedből a kenyeret, a rizst, a burgonyát, a tésztát, a gyümölcsöket, az édességet és persze az alkoholt is.

south beach diéta

Ebben a 14 napban kizárólag sovány, zsírszegény húsokat, csirkét, pulykát, halféléket és rostban gazdag zöldségeket fogyaszthatsz. Némi könnyítésnek számít, hogy az étrendben nincs megkötve a mennyiség, így akár miden étkezés alkalmával jóllakhatsz.

Az első szakaszhoz köthető a legnagyobb súlyveszteség, így felesleged és kitartásod tükrében akár hat-nyolc kilótól is megszabadulhatsz néhány hét alatt. Ennek oka elsősorban, hogy annak ellenére, hogy ebben a periódusban már megengedett bizonyos szénhidrátok és gyümölcsök bevitele is, ezek közül csak az egészséges, alacsonyabb kalóriatartalmú és glikémiás indexű táplálékok engedélyezettek.

Az elmúlt évek egyik legegészségesebb és leghatékonyabb fogyókúrájának tartott South Beach-diétát szellemi atyja, dr.

Ennek megfelelően a második szakaszban a fehérjék mellett ehetsz teljes kiőrlésű lisztből készült pékárut, durumtésztát, barnarizst, bizonyos gyümölcsöket, almát, körtét, epret és cseresznyét is.

Ezt az étrendet addig kell követned, míg el nem éred a kívánt testsúlyt.

Kapcsolódó cikkek

A hosszan tartó siker titka A diéta harmadik és egyben záró szakasza az úgynevezett szinten tartó időszak, melyet szerencsésebb esetben egész további életedben be tudsz majd tartani, garantálva ezzel, hogy leadott kilóid soha többé ne térjenek vissza. Ennek érdekében továbbra se fogyassz nehezen felszívódó szénhidrátokat, például fehér kenyeret, fehér rizst és fehér cukrot.

Ezeket helyettesítsd inkább teljes kiőrlésű lisztből készült termékekkel, barnarizzsel, friss zöldségekkel, sovány fehérjékkel.

south beach diéta

Mintaétrend Reggeli: két főtt tojás két paradicsommal. Ebéd: 15 dkg párolt csirkemell, tetszőleges mennyiségű, citromos öntettel dúsított, friss zöldsalátával.

Megosztás: Első Fázis Reggeli: Főtt tojás bacon szalonnával és pár szelet paradicsommal. Mellé sovány tejet esetleg teát ihatunk cukor nélkül vagy édesítő szerrel. A salátára is kerülhet egy kis olívaolaj. Uzsonna: Petrezselymes sovány túró paradicsomkarikákkal Vacsora: Valamilyen sovány húsú halféle pisztráng, keszeg, amur, süllő, csuka grillezve. Köretként zöld salátát vagy főtt brokkolit fogyasszunk.

Vacsora: 15 dkg fűszeres, párolt lazac egy kis doboz natúr south beach diéta. Tízóraira és uzsonnára fogyassz el egy kis doboz natúr joghurtot vagy kefirt.

South-beach diéta

Reggeli: 10 dkg túróból készült, friss kőrözött, egy nagy bögre zsírszegény tej. Ebéd: 15 dkg grillezett pulykahús tetszőleges mennyiségű paradicsomsalátával.

Vacsora: tejfölön sült tojás 2 dl tejfölből és két tojásból.

south beach diéta

Tízóraira és uzsonnára egyél meg egy szál sárgarépát vagy néhány zellerszárat.