Kulcs a zsírvesztéshez


A fitneszipar, az edzés- és táplálkozás tudománya rohamos ütemben fejlődnek, ennek ellenére rengeteg tévhit kering az említett témákban. A következőkben 5 zsírvesztést célzó diétával kapcsolatos mítoszt szeretnénk tisztába tenni, Ryan Wood cikke alapján.

A vonzás törvénye zsírvesztés, Ha diéta alatt hízik

A közhiedelem ugyanis úgy tartja, hogy egy csomó erőt fogsz veszíteni, amint visszább veszel egy kicsit is a kajából. Teljesen normális, ha az új 1 ismétléses rekordjaid nem most fogod megdönteni, de a lehető legtöbb erőt és izomtömeget kell megtartanod a siker érdekében.

Ehhez pedig a kulcs a szénhidrát bevitel lesz. Túl sokan kezdik úgy a diétájuk, hogy drasztikusan lecsökkentik a szénhidrát bevitelüket, mely gyors súlyvesztést eredményez, de ezzel együtemben a teljesítmény is zuhanni kezd. A szénhidrát lesz a fő energiaforrás, és edzéshez szükséges üzemanyag, ezért ha a lehető legtöbb erőt szeretnéd megtartani, akkor a szénhidrátokat is a lehető legtovább meg kell tartanod a diétád során.

3 Zsírvesztési szabály, amit minden nőnek tudnia kell - Természetes zsírvesztési tippek

Ha a zsírégetés az elsődleges cél, akkor nagyobb volumennel érdemes dolgozni, hogy a kalóriadeficit ellenére fenntartsd az izomtömeged. Az tanácsolom, hogy diéta alatt célozz meg új ismétléses maxokat az előbb súlycsökkenés súlyos meghatározása ok miattez jó hatással lesz az edzésedre a diétád végeztével is, ha újra nagyobb súlyok közelébe mész. Összefoglalva: Tartsd a szénhidrát bevitelt amilyen magasan csak tudod, hogy ezzel támogasd a kemény edzéseket.

Fókuszálj a ismétléses maxaid fejlesztésére, de ne menj bukásig!

kulcs a zsírvesztéshez hogyan lehet lefogy mopsz

Cél, hogy a cél maradjon a cél. Dan John mondása alapján Ne aggódj, ha nem tudod megdönteni a mindenkori rekordjaid. Fókuszálj a zsírvesztésre, mint elsődleges prioritás. Kizárólag organikus, gluténmentes, cukormentes és társai. Én magam is ezt csinálom. Illetve nem szükséges teljes ételcsoportokat kizárnod az étrendből.

2020. március 16.

Mert túlságosan szeretem a jégkrémet. És a burgert. Néhanapján engedhetsz az élvezetnek, anélkül hogy keresztbe tennél a zsírégetésnek. Én így csináltam, és Te is megteheted. A lényeg, hogy kalória deficitben kell lenned.

Azaz kevesebb kalóriát vigyél kulcs a zsírvesztéshez, mint amennyit felhasználsz. A lényeg, hogy deficitben maradj!

3 Zsírvesztési szabály, amit minden nőnek tudnia kell

Emlékezz, a kalória az első számú prioritás, ha zsírvesztés a cél. Ehetsz te akármennyire tisztán, ha kalóriával többet viszel be a kelleténél.

Izomnövelés fogyás Izomnövelés fogyás A növekedési hormon természetes úton is termelődik a igf zsírvesztés, de ahogy az ajánlott cikkben írtam, nem ez okozza az izmok növekedését. Ez okozza az izomnövekedést, valamint segíti a zsírszint csökkenését.

Összefoglalva: Légy kalória deficitben. Fogyassz feldolgozatlan, teljes értékű ételeket az idő legnagyobb részében, de ne félj bizonyos ételektől, csak azért mert valaki azt mondja. Néha élvezd is az étkezést csaló kajával, ha belefér a kalória limitbe.

Ha a 10 hetes diétád 8. Nem azt mondom, hogy mindenféle kifogással állj le két hetente, de ha a diétád korábban célba ér és kicsattanóan érzed magad a bőrödben, akkor nem érdemes folytatnod.

Míg a New York-i Pulido azt sugallja, hogy az alkalmi pohár rendben lehet, emlékeztet rá, hogy a folyékony kalóriák "nem annyira telítőek, mint a teljes ételek, amelyek nagyobb mennyiséget biztosítanak". Az "American Journal of Clinical Nutrition" kutatásai szerint az amerikaiak teljes napi kalóriájának 37 százaléka cukorral édesített italokból származik, beleértve a szódát és a gyümölcsleveket, ezek a kalóriák azonban kevéssé teszik teljességét.

Te vagy az egyetlen, aki meg tudja állapítani, hogy boldog és elégedett vagy magaddal vagy sem. A diétának nem kéne örökké tartania. Egy rövid periódusnak kell lennie, aminek segítségével eléred a céljaid. Tedd bele a munkát, légy konzisztens és állj le ha elérted a célod.

Zsírvesztési tippek - BodyBuilding - Ép testben ép lélek Tippek a zsírégetés fokozásához Testépítek 6 tipp a testzsír csökkentésére az izomtömeg növelése közben - GymBeam Blog Így zajlik valójában a zsírégetés!

Összefoglalva: Ha elégedett vagy, korábban is befejezheted a diétád. A kulcs a zsírvesztéshez végeztével lassan emeld a kalóriát, hogy beálljon a súlyod és időt adj az átállásra. Az érem másik oldalán viszont ne told ki a diétád örökké, ha még nem érted el a végső célod.

Brian Tracy - A vonzás törvénye a gyakorlatban felszabadítja-e a zsírveszteség a toxinokat

De az igazság, hogy a kardió nem a zsírégetés szent grálja. Sőt, azt mondom, hogy egyáltalán nem szükséges a zsírvesztéshez! Segíthet benne? Amíg a diétád rendben van addig a zsírégetés megy magától, akármit is csinálsz.

Én a nagy mennyiségű kemény edzést preferálom, kalória deficittel kombinálva. A kardió egy eszköz ami segíthet az előrehaladásban, de nem a mozgás egyetlen formája és közel sem elengedhetetlen. Összefoglalva: A kardió nem követelmény a zsírégetéshez. A kalória deficit a legfontosabb szempont.

Ha élvezed a kardiót, kulcs a zsírvesztéshez csináld! Mindenesetre legyen több nehéz súlyzós edzésed, hogy fenntarsd az izomtömeged. A kardió nem mágia. Ne ezzel kompenzáld a silány étrended.

Íratkozz fel hírlevelünkre

Az igazság az, ha sosem vagy éhes a diétád során, akkor az eredmények is döcögnek minden bizonnyal. Nincs semmiféle csoda élelmiszer, ami csillapítja az éhségedet egy kemény diéta Persze vannak olyan ételek, melyekkel a kaja térfogatát, mennyiségét tudod növelni, mint például a zöldségek egy része brokkoli stb. Azt jelzi számodra, hogy jó irányba tartasz. Ne higgy a mesékben, hogy kiló fogyás után nem leszel éhes. Aki ezt állítja az teljesen őrült, vagy még sohasem diétázott korábban.

Fontos, hogy ne éhezz!

kulcs a zsírvesztéshez prom fogyás

De ha olykor éhes vagy a diétád során, az teljesen normális. Összefoglalva: Ha néhanapján éhes vagy, az teljesen normális diétás időszak alatt.

kulcs a zsírvesztéshez fogyás hanover pa

Kalória deficit mellett persze próbálkozhatsz enyhíteni az éhséged különböző trükkökkel, mint a nagyobb térfogatú ételek pl. Ezek persze segíthetnek valamennyit. Tekintsd az karcsúsító kötést egyfajta visszajelzésként a diétád során. Végezetül annyit, ha nem dőlsz be az említett 5 mítosznak, akkor könnyebben dolgod lesz a diétádban.

Ettől függetlenül persze szükséged lesz egy céljaidnak megfelelően összeállított étrendre, krónikus fáradtság fogyás tünetei edzésre és kitartásra!

kulcs a zsírvesztéshez lefogy ha kakilsz

Töltsd le ingyenes E-bookunkat, amelyből elsajátíthatod az erő- és izomépítő edzés elméletének alapjait, és a kajával, technikával kapcsolatos útmutatások mellett kapsz egy rögtön használható 6 hetes edzésprogramot is, amellyel garantáltan új csúcsokat fogsz csinálni! Az erőemelés és az általános erőfejlesztés mellett az izomépítés leghatékonyabb módját kutatom, mint az evolúció hiányzó láncszemét.