Gyorsabban fogyjon súlyokkal, Gyorsan fogyjon a hasi zsír és a súly. Stand up pultok fogyás


Sokan, akik úgy döntöttek, hogy lefogynak, nehéz kérdés elé kerülnek - kardiózni vagy súlyt emelni? Ez a két legnépszerűbb edzéstípus, de nehéz lehet tudni, hogy melyik a jobb idejű felhasználás. Ez a cikk mindent elmond, amit tudnia kell a kardio vs súlyzós edzésről a fogyáshoz. A kardió több kalóriát éget el munkamenetenként Sok tudós kutatta, hogy az emberek mennyi kalóriát égetnek el különféle tevékenységek során. E kutatás alapján a testsúlyával megbecsülheti, hogy mennyi kalóriát éget el a különféle testmozgások során, beleértve a kardiót és a súlyzós edzést is.

A legtöbb tevékenységnél minél többet mér, annál több kalóriát éget el. Ha súlya 73 kg, körülbelül kalóriát éget el 30 perc kocogás közepes ütemben. Másrészt, ha ugyanolyan ideig súlyokkal edzett, akkor csak körülbelül — kalóriát égethetett el.

Körülbelül ugyanannyi erőfeszítéssel több kalóriát éget el kardió edzésenként, mint súlyt. A súlyzós edzés segít naponta több kalóriát égetni Bár a súlyzós edzés általában nem éget annyi kalóriát, mint a kardio edzés, más fontos előnyei is vannak. Például a súlyzós edzés hatékonyabb, mint a kardio az izomépítésben, és az izmok nyugalmi állapotban több kalóriát égetnek el, mint más szövetek, beleértve a zsírt is. Emiatt azt mondják, hogy az izomépítés általában a kulcs a pihentető anyagcsere fokozásához - vagyis hány kalóriát éget el nyugalomban.

Az egyik tanulmány a résztvevők pihenő anyagcseréjét mérte a súlyzós edzés során 24 héten keresztül. Bár ez előnyösnek tűnhet, fontos elgondolkodni azon, hogy hány kalóriát képvisel.

  1. Fogyni szeretnél?
  2. Gyorsabban fogyjon súlyokkal, Davina 30 napos zsírégetés ebay
  3. Lefogyott, de a hasi zsírpárnák mégis megmaradtak?

A férfiaknál a nyugalmi anyagcsere napi kalóriával gyorsabban fogyjon súlyokkal. A nőknél ez csak körülbelül gyorsabban fogyjon súlyokkal kalória volt naponta. Így a súlyzós edzés és az izomtömeg kismértékű növekedése nem változtatja meg anyagcseréjét, de kis mértékben növekedhet.

Gyorsabban fogyjon súlyokkal

A súlyzós edzésnek azonban más fontos előnye is van a kalóriák elégetéséhez. A kutatások kimutatták, hogy a súlyzós edzés utáni órákban több kalóriát éget el a kardió edzéshez képest. Valójában a nyugalmi anyagcsere jelei fennmaradnak a súlyzós edzés után akár 38 órán keresztül is, miközben a kardio ilyen mértékű növekedéséről nem számoltak be.

egészséges ételek a hasi zsír elvesztése érdekében

Ez azt jelenti, hogy a kalóriaégetés előnyei nem korlátozódnak a testmozgásra. Ezután néhány órán át vagy napig folyamatosan égetheti a kalóriákat.

Gyorsan fogyjon súlyokkal

A legtöbb edzéstípus esetében az intenzívebb edzés növeli a későbbi elégetett kalóriák számát. A HIIT hasonló Cardio előnyöket kínál Bár a kardio edzés és a súlyemelés gyorsabban fogyjon súlyokkal két legnépszerűbb edzés, vannak más lehetőségek is. Ezek egyike a nagy intenzitású intervallum edzés HIITamely nagyon intenzív testmozgás rövid szakaszait foglalja magában, felváltva az alacsony intenzitású helyreállítási időszakokkal.

A HIIT edzés általában percet vesz igénybe. A HIIT különféle gyakorlatokkal használható, beleértve a sprintelést, a kerékpározást, az ugrást vagy más testtömeg-gyakorlatot.

Egy tanulmány összehasonlította a Zab jó fogyni, a súlyzós edzés, a futás és a kerékpározás 30 perc alatt elégetett kalóriákat.

Ez azonban nem feltétlenül jelenti azt, hogy más típusú testmozgás nem kedvez a fogyásnak.

hogyan lehet zsírt égetni súlyokkal

Sőt, más kutatások kimutatták, hogy a HIIT-stílusú edzések körülbelül ugyanannyi kalóriát égethetnek el, mint a hagyományos kardió, bár ez a testmozgás intenzitásától függ. Egyes kutatások szerint körülbelül kalóriát éget el 30 perc kardió vagy HIIT, ha körülbelül 73 kg a súlya. A HIIT egyik lehetséges előnye, hogy kevesebb időt tölthet el hatékonyan, mivel az intenzív tevékenység időszakai közé a pihenőidő is beletartozik. Hány testmozgást kell végeznie hetente?

alvási helyzetben zsírégetésre

Általában a heti mérsékelt vagy erőteljes fizikai aktivitás, például a kardio nem elegendő a fogyáshoz. Azonban a heti több mint perc ilyen típusú fizikai aktivitás elegendő ahhoz, hogy a legtöbb embernél fogyást okozzon.

A súlyokkal gyorsabban fogyhat

Ezenkívül a kutatások azt mutatják, hogy az emberek általában nagyobb testtömeget veszítenek, ha magasabb a fizikai aktivitásuk. Ügyeljen az étrendre A legtöbb ember tudja, hogy a testmozgás és az egészséges étrend elengedhetetlen az optimális egészséghez. Minden nagyobb egészségügyi szervezet javasolja az étrend és a rutin megváltoztatását a fogyás elősegítése érdekében. A legjobb edzésprogram iránti elkötelezettség nem elegendő, mivel továbbra is figyelnie kell étrendjére, ha optimalizálni szeretné a fejlődését.

Ezért fogysz többet a súlyzós edzésektől

Kutatások kimutatták, hogy a hosszú távú fogyás ideális programja magában foglalja a kalóriabevitel mérsékelt csökkentését és egy jó edzésprogramot. Bár sokan tudják, hogy az egészséges táplálkozás elengedhetetlen a fogyáshoz, egyesek túl messzire mennek, és azt mondják, hogy az étrend az egyetlen, ami számít.

zsírvesztés 50 évesen

Fontos azonban felismerni, hogy a testmozgás is segít. Képzési rutin létrehozása Fél font elvesztéséhez kal több gyorsabban fogyjon súlyokkal kell égetnie, mint amennyire a testének szüksége van. Ha az a célja, hogy heti egy vagy két fontot fogyjon, napi kalóriára van szüksége. Tegyük fel, hogy napi kalóriaigénye kalória.

Ne félj a súlyzótól! Gyorsan fogyjon súlyokkal Nem mersz súlyzózni, mert attól félsz, nem fogsz fogyni?

Ebből a szempontból olyan edzéstervet kíván létrehozni, amely magában foglalja a szív- és érrendszeri testmozgást a hét legtöbb napján, és az erőnlétet legalább heti két napon. Kardiovaszkuláris testmozgás.

A súlyokkal gyorsabban fogyhat.

Végezzen kardió gyakorlatokat heti három-öt napon keresztül percig minden foglalkozáson. Erős edzés. Végezzen heti két-három napos erőnléti edzést az összes fő izomcsoport bevonásával. Rugalmasság és nyújtás. Tartalmazza a napi nyújtási és rugalmassági gyakorlatokat.

Gyorsan fogyjon a hasi zsír és a súly

Tartalmazzon minden héten legalább egy-két szabadnapot. Részt vehet aktív gyógyulási gyakorlatokban, mint például jóga vagy könnyű nyújtás ünnepnapokon. Hogyan ossza meg edzéseit Ha mindennap ugyanazt az edzést hajtja végre, akkor sapkához vezet, amikor a gyakorlat elveszíti hatékonyságát.

Akár fogyni szeretne az ember, akár tónusosabb, szálkásabb izmokra vágyik, az erősítő gyakorlatokat nem hagyhatja ki a repertoárjából.

Ezért fontos az edzések ütemezése. Ehhez feltétlenül vegyen be közepes intenzitású és intenzív kardiovaszkuláris testmozgást az általános fitneszrutinjába.

  • Ezért fogysz többet a súlyzós edzésektől | Well&fit
  • Fogyni csak a súlyokkal, A súlyokkal gyorsabban fogyhat
  • Diéták gyors fogyáshoz
  • Nem mersz súlyzózni, mert attól félsz, nem fogsz fogyni?
  • Lefogyhat, de kövérebbnek tűnik
  • Gyógyteás koncentrátum segít e a fogyásban

Például hetente három napon végezzen 30—45 perc közepes intenzitású kardiót, például gyalogoljon vagy ússzon. Növelje az intenzitást a másik két napon - összesen öt napon keresztül - és végezzen erőteljes edzéseket, például futást vagy kerékpározást. Ha úgy dönt, hogy nagy intenzitású edzéseket végez, csökkentheti a teljes idejét.

Fogyni szeretnél? Ne félj a súlyzótól! A súlyokkal gyorsabban fogyhat. Nem mersz súlyzózni, mert attól félsz, nem fogsz fogyni? Tudd meg az igazságot arról, hogyan segít a súlyzózás a fogyásban!

Például végezzen sprinteket váltakozó kocogási intervallumokkal a futópadon percig. Olyan tényezők, amelyek befolyásolják a kalóriák elégetésének sebességét Mielőtt belekezdenénk egy fogyókúrába a kardió edzés segítségével, fontos megértenünk, hogy vannak olyan tényezők, amelyek befolyásolják a kalóriák elégetésének sebességét, és ennek következtében a fogyást. Minél idősebb leszel, annál kevesebb kalóriára számíthatsz. Test felépítés.

Ha nagyobb az izomtömege, akkor több kalóriát éget el edzés közben, mint annak, akinek magasabb a zsírtartalma.

fogyni a tudomány

Edzés intenzitása. Minél erőteljesebb az edzés, annál több kalóriát éget el egyetlen munkamenet során. A férfiak gyorsabban égetik el a kalóriákat, mint a nők.

diéták betegségekre

Napi tevékenység. Minél kevésbé ülsz napközben, annál kevesebb kalóriát égetsz el összesen. Minél nagyobb a testsúlyod, annál több kalóriát fogsz égetni. Milyen kardió gyakorlatok égetik el a legtöbb kalóriát? Az edzésidő maximalizálása érdekében fontolja meg olyan fizikai tevékenységek választását, amelyek a legtöbb kalóriát égetik el a legkevesebb idő alatt.

Ez általában magában foglalja az alsó test nagy izmainak mérsékelt vagy erőteljes használatát. Íme néhány különböző kardió módszer és a 30 perc alatt elégethető kalóriák száma: túrázás: kalória.